Логіко-математичний розвиток дошкільників

Математичні розмальовки розвивають дрібну моторику, посидючість і акуратність, допомагають дізнатися більше про навколишній світ, знайомлять з усіма розмаїттями кольорів і відтінків, виховують любов до математики...







Індивідуальна гра "Веселі дошколярики"
Мета: 
  • розвивати кмітливість, уважність;
  • практикувати у лічбі порядковій/кількісній;
  • розвивати операції логічного мислення: аналіз, синтез,групування ; 
  • правильно вибирати потрібні ознаки, давати точні відповіді на запитання;
  • формувати образ щасливого дитячого товариства, створювати веселий настрій. 
Матеріал: картка із зображеннями дошколяриків, які весело крокують «Кумедні дошколярики

Приклади запитань (запитання варіюються у відповідності до композиції ряду):
  • скільки всього дітей у ряді;
  • скільки хлопчиків/дівчаток;
  • полічи всіх, але не в штанях;
  • рахуємо зліва-направо: у котрої за рахунком дитини у лівій руці яблуко/м’яч/книга;
  • скільки дітей стоїть у ряді, але не в окулярах;
  • рахуємо справа-наліво: котра за рахунком дитина у блакитному сарафані/у синьому комбінезоні/у жовтій сорочці/
  • скільки дітей з книжками у руках, опишіть їх;
  • скільки білявеньких діточок/чорнявеньких/рудих/ у кого косички, назвіть і опишіть;  
  • скільки дітей в капелюсі.


Немає коментарів:

Дописати коментар