Математичні розмальовки розвивають дрібну моторику, посидючість і акуратність, допомагають дізнатися більше про навколишній світ, знайомлять з усіма розмаїттями кольорів і відтінків, виховують любов до математики...
Індивідуальна гра "Веселі дошколярики"
Мета:
- розвивати кмітливість, уважність;
- практикувати у лічбі порядковій/кількісній;
- розвивати операції логічного мислення: аналіз, синтез,групування ;
- правильно вибирати потрібні ознаки, давати точні відповіді на запитання;
- формувати образ щасливого дитячого товариства, створювати веселий настрій.
Матеріал: картка із зображеннями дошколяриків, які весело крокують «Кумедні дошколярики
Приклади запитань (запитання варіюються у відповідності до композиції ряду):
- скільки всього дітей у ряді;
- скільки хлопчиків/дівчаток;
- полічи всіх, але не в штанях;
- рахуємо зліва-направо: у котрої за рахунком дитини у лівій руці яблуко/м’яч/книга;
- скільки дітей стоїть у ряді, але не в окулярах;
- рахуємо справа-наліво: котра за рахунком дитина у блакитному сарафані/у синьому комбінезоні/у жовтій сорочці/
- скільки дітей з книжками у руках, опишіть їх;
- скільки білявеньких діточок/чорнявеньких/рудих/ у кого косички, назвіть і опишіть;
- скільки дітей в капелюсі.
Немає коментарів:
Дописати коментар